Здравейте колеги. Колата е 156 2.4 136к.с., днес смених турбото и колата определено върви по-малко. Закачих я на комп и според мап сензора турбото си държи около 0.9 - 1 бара, което смятам че е нормално. Желаното количество въздух обаче е примерно 1300, а реалното е 700-800. Някакви идей ?? Забелязах че изхода на новото турбо е насочен малко по-нагоре от моето, и се наложи леко да повдигна и маркуча за въздух, при което сякаш се пречупи съвсем малко. Възможно ли е от там да става така?
Известие
Collapse
No announcement yet.
Въпрос след смяна на турбо
Collapse
X
-
Не дава никакви грешки, мапа си отчита и дебитомера също дава показания, дали са правилни вече не знам. Колата не се изстрелва между 2000 и 2700 оборота като със старото турбо. Геометрията на новото се движеше свободно, пък и предполагам че ако беше актуатора щеше да забива след 3000 оборота, а такова нещо няма??? След 2700-2800 сякаш тръгва повечко, но пак си е тромава
Comment
-
Може би. Така е трудно. Още повече, че казваш, че имало и прегъване на маркучи.
Така се държи, че все едно имаш спукан маркуч, или ЕГР-а не затваря добре.
Или турбината просто не е наред, или някой е правил нещо по геометрията. Варианти много.Last edited by BO; d.m.y г., 18:07.A20DTHЖТД ама не баш
1NZ−FXE; 182A8.000 Брава
Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда
Comment
-
Мерси за отговора. Общо взето трябва да прави повече налягане на тези обороти, така ли? ЕГР не съм изолирал, може той да се ебава нещо. А маркуча не е прегънат, по-скоро съвсем леко по-затворен там където е чупката му, точно на излизане от студената част.
Comment
-
Не. Налягането е в нормите, но самия бууст идва прекалено късно. Демек трябва много въздух да мине през двигателя, за да направи необходимия бууст.
Ако си сигурен в колата ти, че е изрядна, а не знаеш турбината дали не е пипана, може да пробваш да прибереш геометрията от лоста, но да помниш точно с колко въртиш, за да я върнеш в изходна позиция ако се наложи.A20DTHЖТД ама не баш
1NZ−FXE; 182A8.000 Брава
Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда
Comment
-
Дам, и аз се замислих да го завъртя тоя болт. На старото ми турбо виждам, че стърчи над гайката около 5 мм, а на новото едвам се подава.. От турбо до турбо знам че има разлика, но все пак си струва да опитам. А на колко оборота трябва да идва бууста горе-долу, да го настроя? Примерно на 2200 оборота колко трябва да е ?
Comment
-
Първоначално публикувано от bsks Покажи съобщениеПримерно на 2200 оборота колко трябва да е ?A20DTHЖТД ама не баш
1NZ−FXE; 182A8.000 Брава
Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда
Comment
-
Първоначално публикувано от BO Покажи съобщениеТрябва да имаш вече пълен надув.
Колега, нещо геометрията не ти е вред. Още с паленето тя трябва да е отворила за да развърти турбината
Comment
-
Първоначално публикувано от Alex_26 Покажи съобщениеЯ му го обясни това "пълен надув", че при 2200 оборота няма как д имаш 2200mBar налягане в смукателите
Колега, нещо геометрията не ти е вред. Още с паленето тя трябва да е отворила за да развърти турбината
Като това, че още при паленето трябвало да отвори.
Тая турбина не се влияе от това дали колата е запалила или не, както си мислиш.A20DTHЖТД ама не баш
1NZ−FXE; 182A8.000 Брава
Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда
Comment
-
Първоначално публикувано от BO Покажи съобщениеЯвно ти липсва още опит и има да бараш още много оси на турбини, за да може да дадеш компетентно мнение.
Като това, че още при паленето трябвало да отвори.
Тая турбина не се влияе от това дали колата е запалила или не, както си мислиш.
Comment
Comment