Известие

Collapse
No announcement yet.

Въпрос след смяна на турбо

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Въпрос след смяна на турбо

    Здравейте колеги. Колата е 156 2.4 136к.с., днес смених турбото и колата определено върви по-малко. Закачих я на комп и според мап сензора турбото си държи около 0.9 - 1 бара, което смятам че е нормално. Желаното количество въздух обаче е примерно 1300, а реалното е 700-800. Някакви идей ?? Забелязах че изхода на новото турбо е насочен малко по-нагоре от моето, и се наложи леко да повдигна и маркуча за въздух, при което сякаш се пречупи съвсем малко. Възможно ли е от там да става така?
    Last edited by bsks; d.m.y г., 16:12.

  • #2
    МАП-сензор или дебитомер. Закачи я на компютър и виж двете изброени дали са ОК.
    Hennessey Venom GT, 2009 - ex, тоталка,
    Bugatti Veyron 16.4 Grand Sport 2011 - ex, за скрап,
    Pagani Huayra 2014 - ex, за части,
    Alfa Romeo 156 1.9JTD, 150 коня.

    Comment


    • #3
      Не дава никакви грешки, мапа си отчита и дебитомера също дава показания, дали са правилни вече не знам. Колата не се изстрелва между 2000 и 2700 оборота като със старото турбо. Геометрията на новото се движеше свободно, пък и предполагам че ако беше актуатора щеше да забива след 3000 оборота, а такова нещо няма??? След 2700-2800 сякаш тръгва повечко, но пак си е тромава

      Comment


      • #4
        Kaчвам лог на 3та скорост от 1500 до към 4200 оборота, за 4та нямах път. Моля някой по-разбиращ да каже дали boosta е в нормите.
        Attached Files
        Last edited by bsks; d.m.y г., 21:18.

        Comment


        • #5
          Не е в нормите.
          A20DTH ЖТД ама не баш
          1NZ−FXE ; 182A8.000 Брава
          Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда

          Comment


          • #6
            Значи турбото е зле ?

            Comment


            • #7
              Може би. Така е трудно. Още повече, че казваш, че имало и прегъване на маркучи.
              Така се държи, че все едно имаш спукан маркуч, или ЕГР-а не затваря добре.
              Или турбината просто не е наред, или някой е правил нещо по геометрията. Варианти много.
              Last edited by BO; d.m.y г., 18:07.
              A20DTH ЖТД ама не баш
              1NZ−FXE ; 182A8.000 Брава
              Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда

              Comment


              • #8
                Мерси за отговора. Общо взето трябва да прави повече налягане на тези обороти, така ли? ЕГР не съм изолирал, може той да се ебава нещо. А маркуча не е прегънат, по-скоро съвсем леко по-затворен там където е чупката му, точно на излизане от студената част.

                Comment


                • #9
                  Не. Налягането е в нормите, но самия бууст идва прекалено късно. Демек трябва много въздух да мине през двигателя, за да направи необходимия бууст.
                  Ако си сигурен в колата ти, че е изрядна, а не знаеш турбината дали не е пипана, може да пробваш да прибереш геометрията от лоста, но да помниш точно с колко въртиш, за да я върнеш в изходна позиция ако се наложи.
                  A20DTH ЖТД ама не баш
                  1NZ−FXE ; 182A8.000 Брава
                  Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда

                  Comment


                  • #10
                    Дам, и аз се замислих да го завъртя тоя болт. На старото ми турбо виждам, че стърчи над гайката около 5 мм, а на новото едвам се подава.. От турбо до турбо знам че има разлика, но все пак си струва да опитам. А на колко оборота трябва да идва бууста горе-долу, да го настроя? Примерно на 2200 оборота колко трябва да е ?

                    Comment


                    • #11
                      Първоначално публикувано от bsks Покажи съобщение
                      Примерно на 2200 оборота колко трябва да е ?
                      Трябва да имаш вече пълен надув.
                      A20DTH ЖТД ама не баш
                      1NZ−FXE ; 182A8.000 Брава
                      Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда

                      Comment


                      • #12
                        Първоначално публикувано от BO Покажи съобщение
                        Трябва да имаш вече пълен надув.
                        Я му го обясни това "пълен надув", че при 2200 оборота няма как д имаш 2200mBar налягане в смукателите

                        Колега, нещо геометрията не ти е вред. Още с паленето тя трябва да е отворила за да развърти турбината

                        Comment


                        • #13
                          Първоначално публикувано от Alex_26 Покажи съобщение
                          Я му го обясни това "пълен надув", че при 2200 оборота няма как д имаш 2200mBar налягане в смукателите

                          Колега, нещо геометрията не ти е вред. Още с паленето тя трябва да е отворила за да развърти турбината
                          Явно ти липсва още опит и има да бараш още много оси на турбини, за да може да дадеш компетентно мнение.
                          Като това, че още при паленето трябвало да отвори.
                          Тая турбина не се влияе от това дали колата е запалила или не, както си мислиш.
                          A20DTH ЖТД ама не баш
                          1NZ−FXE ; 182A8.000 Брава
                          Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда

                          Comment


                          • #14
                            Доколкото разбирам пика трябва да е на около 2000 оборота, което значи че от 2100 нагоре вече трябва да държи 1 бар. Днес го въртях въпросния ограничителен болт всякак - разлика няма.

                            Comment


                            • #15
                              Първоначално публикувано от BO Покажи съобщение
                              Явно ти липсва още опит и има да бараш още много оси на турбини, за да може да дадеш компетентно мнение.
                              Като това, че още при паленето трябвало да отвори.
                              Тая турбина не се влияе от това дали колата е запалила или не, както си мислиш.
                              Тази турбина е обратно на моята. Но обясни на човека защо налягането се вдига при вдигането на оборотите и че не може да има максимално налягане при 2к обороти

                              Comment

                              Working...
                              X